Családi ház (hobbit-luk) Walesben

A hétvégén került szóba a földház kérdés, ugyanis nekem nagyon tetszik. A kistestvérem megemlítette, hogy látott egy házat az interneten, amit egy millió forintból építettek meg. Csak az orrunk alatt szigorúan, de megmosolyogtuk a naivitását, szegény, ha tényleg létezne ilyen, akkor biztosan többen használnák ki. DE nekem buzerálta a fantáziám, a bennem lévő idealista naíva csak körüljárja a kérdést és itt van. Megcsinálták. Személy szerint nekem a "pioneer" típusú, fedetlen farönkök, kilógó gerendák befejezetlen hatást keltenek, nem tetszik. De ízlések és pofonok. A gondolat mindenképp megér egy misét. 
Természetesen nem a minimalista bútor-design zászlóshajója, minden részlete élőnek tűnik, mintha még most is növekedne. Sajnálom, hogy a párommal mennyire eltérő a gondolkodásunk a vonalak és ívek tekintetében, de biztos itt is vannak kompromisszumok.
Beollóztam az egész riportot amit az építővel csináltak, tudom, ez nem nagy megerőltetés, viszont olyan nyögvenyelősen jönne ki, ha minden információt így kezdenék: "Simon mondja..." 
Kerestem még néhány plusz képet.

Ugye??? Mondd hogy te nem bambulnál ki innen, egy kávé mellől!

Kertészkedés közben, az üvegházból adhatod be a zöldséget a konyhába....zseniális.
Metszete
Alaprajz


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája